Cariere
Anunț recrutare formatori
publicat 29.06.2023
În contextul unui proiect finanțat din fonduri europene, căutăm formatori în toate județele țării in vederea instruirii in domeniul social.
Descriere proiect
Obiectul proiectului: organizarea de cursuri de formare profesională pentru asistenți maternali
Durata unui curs: 80 ore, 10 zile de curs, împărțite în 2 sesiuni a câte 5 zile de curs, fiecare sesiune se va desfășura de luni-vineri.
Programa de curs este deja elaborată și va fi disponibilă după începerea proiectului.
În fiecare județ vor fi derulate cursuri pentru mai multe grupe de asistenți maternali.
Locație de desfășurare cursurilor: sesiunile de curs se vor desfășura în orașele reședință de județ ale fiecărui județ
Perioada estimată de derulare a cursurilor: iulie – noiembrie 2023.
Documente solicitate:
- CV actualizat, datat recent și semnat olograf pe fiecare pagină;
- Diplomă de licență în domeniul științelor sociale sau cel al stiintelor umaniste si arte – drept, administrație publică, comunicare, sociologie, asistență socială, științe politice, științe militare, economie (administrarea afacerilor, cibernetică, statistică, informatică economică, contabilitate, finanțe, management, marketing, economie și afaceri internaționale), psihologie și științe comportamentale (psihologie, științe ale educației), relații internaționale;
- Certificat Formator / Formare Formatori acreditat CNFPA/ANC sau echivalent.
- Recomandari/adeverinte din care sa reiasa sustinerea in calitate de formator a 5 cursuri de formare profesională în domeniul social/asistență socială dovedite prin certificate/adeverințe sau recomandări emise de catre beneficiarii serviciilor prestate.
Formele de colaborare posibile:
- Contract de muncă
- Contract de prestări servicii (în cazul în care puteți/doriți să facturați ca PFA sau firmă)
Toate persoanele interesate de această colaborare sunt rugate să transmită pe adresa de email formatori.asistenti.maternali@gmail.com documentele mentionate.
ANUNT ANGAJARE ORGANIZATORI EVENIMENTE/ cursuri de formare
publicat pe 28.06.2023
SMART Integration SRL cauta Organizatori evenimente in cadrul unui proiect desfasurat la nivel national, ce are ca obiectiv realizarea de sesiuni de formare profesionala pentru asistenti maternali. Sesiunile de formare se vor desfasura in perioada iulie-noiembrie, in fiecare saptamana, in sali de curs din cadrul unor hoteluri din orasele de resedinta de la nivelul fiecarui judet.
Detalii:
- Recrutare la nivel national – a se specifica judetul pentru care aplicati;
- Contract de munca sau contract de prestari servicii pe o perioada de 5 luni (iulie-noiembrie);
- Onorariu 3.000 lei net/luna;
- Disponibilitate 8 ore / zi, luni-vineri;
- Pranz si pauze de cafea asigurate zilnic;
- Experienta dovedita prin adeverinte/ recomandari – implicare in organizarea a minim 2 cursuri de formare/evenimente;
- Numarul participantilor la sesiunile de formare variaza intre 26-28 persoane;
Atribuții și responsabilități:
- implicare in organizarea sesiunilor de formare profesională;
- coordonarea logisticii necesare desfasurarii sesiunilor de formare:
- coordonarea si efectuarea decontului de transport al participantilor, cazarea, masa si pauzele de cafea;
- mentine legatura in permanenta cu Coordonatorul formatorilor;
- mentine legatura cu reprezentantii hotelului in care are loc formarea;
- colecteaza documente si se asigura de corectitudinea completarii acestora (liste de prezenta, realizare fotografii, facilitare diagrama de cazare, etc).
- asistenta in ziua examinarii.
In cazul in care sunteti interesat de aceasta colaborare, va rugam sa transmiteti CV-ul, diploma de licenta si documente suport dovedire experianta similara (recomandari, adeverinte) pe adresa: formatori.asistenti.maternali@gmail.com cu titlul: CV Organizator evenimente (si judetul pentru care aplicati).
SMART INTEGRATION CAUTĂ CONSULTANT / PROJECT MANAGER
publicat mai 2023
Ești o persoană organizată, comunici eficient și vrei să te dezvolți ca Project Manager într-o echipă de profesioniști? Ne-am bucura să te avem alături de noi!
RESPONSABILITĂȚI
Pregătirea ofertelor în cadrul procedurilor de achiziții publice
- Identificarea in SEAP a licitațiilor potrivite profilului firmei, analiza documentației și a cerințelor, identificarea partenerilor și colaboratorilor necesari, identificare și contactare experți, verificare CV-uri și documente, coordonarea procesului de elaborare a ofertelor, contribuție la redactarea de oferte tehnice, parcurgerea tuturor etapelor administrative necesare, sprijin in elaborare de bugete pentru ofertele depuse etc;
- Urmărirea desfășurării perioadei de evaluare a ofertelor și întocmirea de răspunsuri la solicitările de clarificări primite.
Managementul implementării proiectelor
- Coordonarea activităților din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții si alți colaboratori implicați;
- Monitorizarea in timp a progresului atins față de obiectivele propuse și redactarea rapoartelor lunare către finanțatori, parteneri și beneficiari cu respectarea datelor prevăzute în contracte;
- Pregătirea bugetului și cash-flow-ului proiectului în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului și cu activitățile prevăzute a se desfășura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.
CERINȚE
- Absolvent studii superioare;
- Utilizator avansat al limbii engleze;
- Organizat și metodic;
- Excelente abilități de operare a programelor din cadrul pachetului Microsoft Office și a altor platforme IT de comunicare (Teams, Zoom etc.);
- Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Dorință de dezvoltare;
- Experiență anterioară minimum 3 ani în domeniul fondurilor europene nerambursabile (achiziții publice – scriere oferte, implementare contracte etc.).
Daca vrei sa ni te alături, așteptăm un CV și câteva rânduri despre motivele pentru care ai dori să lucrezi alături de noi, la adresa contact@smartintegration.ro