Achizitie directa – Furnizare „ECHIPAMENTE HARDWARE TIC”

INVITATIE DE PARTICIPARE

In temeiul prevederilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, SC SMART INTEGRATION SRL  în calitate de beneficiar în cadrul proiectului „CREȘTEREA COMPETITIVITĂȚII SMART INTEGRATION SRL PRIN ADAPTAREA LA NOILE TEHNOLOGII DIGITALE” –Proiect finanţat PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ (PNRR), Apel DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE  SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE, vă invită să participați la achiziţia directa conform prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, având ca obiect  achiziția furnizare „ECHIPAMENTE HARDWARE TIC” conform specificatiilor tehnice pentru Proiectul „CREȘTEREA COMPETITIVITĂȚII SMART INTEGRATION SRL PRIN ADAPTAREA LA NOILE TEHNOLOGII DIGITALE”.

Cod CPV:

30000000-9 – Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software

30200000-1 – Echipament şi accesorii pentru computer

Adresa la care se transmite oferta: Oferta se va depune in original la sediul SC SMART INTEGRATION SRL – SEDIU SOCIAL: Bucureşti Sectorul 1, Calea FLOREASCA, Nr. 165, Cladirea ”One Tower”, camera 4, et. 4; Cod poştal: 14459, cu subiect: “Oferta pentru ECHIPAMENTE HARDWARE TIC”sau la adresa de e-mail contact@smartintegration.ro, până în data de 14.11.2024, ORA 18:00”. Oferta va contine: un exemplar documente.

Data şi ora-limită de depunere a ofertei: 14.11.2024, ora 18:00.

Documentatia poate fi descarcata de la urmatorul link: https://we.tl/t-7HY4rBjnyx

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la: telefon 0734 010 732, email: contact@smartintegration.ro, Persoana de contact: Irina Manoliu.

Data publicarii anuntului: 11.11.2024